Politica de retur

1.Dreptul de returnare a produselor RETURNARE PRODUSE, IN VEDEREA RAMBURSARII (RENUNTAREA LA CUMPARARE DE CATRE PERSOANELE FIZICE): Pentru a solicita returnarea unui produs (in termenul legal de 14 zile calendaristice de la primirea coletului), va rugam sa ne contactati telefonic sau completati formularul de returnare. Costurile de expediere si ramburs sunt suportate de catre cumparator. Datele bancare sau postale pentru rambursare (nume complet titular, cont IBAN fara spatii si banca sau nume, adresa si oficiu postal) se expediaza pe e-mail, la adresa office@chicmania.ro, precizandu-se, totodata, si numele pe care s-a efectuat comanda, un numar de telefon precum si seria si nr. facturii, returnarea banilor in cont urmand a fi efectuata conform legii in termen de maxim 14 de zile de la primirea coletului .Comandand in magazinul nostru, va dati acordul pentru returnarea banilor prin una dintre cele doua metode precizate. Nu se trimit colete cu ramburs. Taxa de expediere catre noi o suporta clientul. Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice. Conform OUG nr. 34/2014, renuntarea la cumparare se poate notifica in scris in termen de 14 zile calendaristice (termen in care se si expediaza produsul inapoi, dupa trimiterea notificarii). Abuzul de orice fel duce la blocarea contului de client iar sistemul nu va va mai permite sa efectuati comenzi pe site-ul ChicMania.ro. Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate, inclusiv ambalajele acestora (pentru care se foloseste ambalaj protector suplimentar, asa cum ati primit produsul ambalat). Daca produsele au fost deteriorate si nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric. Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia. Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Banii se returneaza in termenul legal de 14 zile. In cazul in care clientul a beneficiat de Livrare Gratuita (costuri de livrare suportate de ChicMania.ro), la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii din suma de returnat.