Roata fitness pentru abdomene: Ab Roller Wheel

top vanzari
89,00 Lei 59,00 Lei
In stoc

Durata de livrare: 1-3 zile lucratoare

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: C334 Ai nevoie de ajutor? 0752.141.843
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
Roata fitness pentru abdomene: Ab Roller Wheel

Din ce in ce mai multe persoane aleg acest aparat in mod constant pentru a-si lucra abdomenul, Adevarul este ca efectele lase nu se lasa asteptate foarte mult, in ciuda aparentei sale destul de banale. Partea cea mai buna
a in ecuatia executiei abdomenelor cu roata.
 

Include in antrenamentul pentru abdomen si exercitii pentru oblici precum rasuciri de trunchi la sol, dar si exerciti pentru abdomenul inferior precum ridicarea genunchilor la piept din atarnat

Executie abdomene cu roata:
tai in genunchi pe sol sau pe o saltea. Pozitioneaza roata in fata genunchilor si apleaca-te asupra ei cu bratele extinse in jos, sprijind partea superioara a corpului. Cu bratele drepte, roteste roata cat de mult poti in fata. Lasa
trunchiul lent catre sol extinzand bratele in fata. Ridica-i corpul inapoi prin flexarea bazinului si tragand bratele in pozitia intiala. Mentine coatele drepte pe intreg parcursul executiei acestui tip de abdomene.

Sfaturi executie:

Una dintre cheile executiei corecte a acestui tip de abdomene este mentinerea bratelor cat mai drepte posibil si evitarea tendintei de a supraextinde gatul in momentul in care te lasi in jos. Cu alte cuvinte, nu incerca sa
privesti in sus in momentul in care trunchiul se apropie de sol ci mentine capulintr-o pozitie neutra cu ochiiindreptatiinspre sol. Asa iti vei proteja zona cervicala pe parcursul intregului set. Mentine abdomenul incordat
permanent si expira pe pozitia de revenire.

Variatii executie:

Varianta mai usoara este cea in care te lasi numai partial in jos si reprezinta modalitatea de a evolua catre executiile mai complicate. Poti de asemenea sa executi abdomenele cu roata si cu asistarea cablurilor de la scripete.
O varianta mai avansata a acestui exercitiu o reprezinta mentinerea picioarelor drepte pe parcursul exercitiului sau chiar ridicarea acestora pe un obiect. Daca ai ajuns la un nivel mai avansat, atunci pot incerca si sa indrepti
roata pe diagonala, lucrand mai intens oblicii abdominali
 

Suport clienti 09.00-16.00

0752.141.843 contact@topvanzari.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!